Politică de livrare

Politica noastră de livrare a fost actualizată ultima dată: 28 martie, 2024

Definiții

În sensul acestei clauze de declinare a răspunderii:

● „Companie” (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în această clauză de declinare a răspunderii) se referă la SC. AVEVA CONCEPT SRL
● „Bunuri” se referă la articolele oferite spre vânzare în cadrul Serviciului.
● „Comenzi” înseamnă o solicitare din partea dvs. de a cumpăra Bunuri de la noi.
● „Serviciul” se referă la site-ul web.
● „Site web” se referă la Aveva Shop, accesibil din https://avevashop.ro/
● „Dvs.” înseamnă persoana care accesează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.

Timpi de procesare a expedierii

În cazul produselor aflate în stoc vom efectua livrarea în maxim 3 zile de la lansarea comenzii.

În cazul în care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de către un reprezentant al firmei noastre. Mai pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.

Pentru București se pot face livrări în aceeași zi, intervalul orar de predare se stabilește în prealabil telefonic. Livrarea produselor comandate se va asigura de către firmele de curierat rapid, până la adresa specificată de client.

Tarife de livrare și estimări de livrare

Taxele de livrare pentru Comenzile dvs. vor fi calculate și afișate la finalizarea comenzii.

● Metoda de livrare: Curier rapid
Cost de transport: RON29
Timp de livrare estimat: 1-2 zile lucratoare

● Metoda de livrare: Predare personală București
Cost de livrare: Gratuit
Timp de livrare estimat: în aceeași zi, sau 1-2 zile lucrătoare

● Metoda de livrare: Ridicare de la sediu ( cu programare telefonică )
Cost de livrare: Gratuit
Timp de livrare estimat: în aceeași zi, sau 1-2 zile lucrătoare

Ocazional pot apărea întârzieri de livrare.

Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii

Veți primi un e-mail de confirmare odată ce comanda dvs. a fost expediată, care conține numărul dvs. de urmărire. Numărul de urmărire va fi activ în 24 de ore.

Daune

AVEVA SHOP nu este responsabil pentru niciun produs deteriorat sau pierdut în timpul transportului. Dacă ați primit Comanda deteriorată, vă rugăm să contactați transportatorul pentru a depune o reclamație.

Vă rugăm să păstrați toate materialele de ambalare și bunurile deteriorate înainte de a depune o reclamație.

Contactaţi-ne

Dacă aveți întrebări despre această politică de livrare, ne puteți contacta:

● Vizitând această pagină de pe site-ul nostru web: https://avevashop.ro/contact/
● Trimițându-ne un e-mail: contact@avevashop.ro
● Telefonic la: 0768 651 223